736
Güncelleme :
11.03.2020 13:37
Yayın :
10.03.2020 12:00
Yapılan ziyarette İlimizin eğitim öğretimi hakkında görüştüler. İl Milli Eğitim Müdürümüz Hacı Ömer KARTAL ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade ederek misafirlerine teşekkür etti.










