Okuma Günlüğüm Projesi Yarışma Sonuçları Açıklandı
Müdürlüğümüz Akademik Gelişimi Destekleme (AGED) Proje Koordinatörlüğü tarafından yürütülen "Okuma Günlüğüm Projesi" ilkokul 3. ve 4. sınıf öğrencileri ile ortaokul 5. ve 6. sınıf öğrencilerine yönelik olarak kalıcı okuma yetkinliğini sağlamak için tasarlanmıştır. Bu proje ilkokullarda 13346, ortaokullarda 13054 olmak üzere toplam 26400 öğrenciye uygulanmıştır. Proje kapsamında il genelinde 3.ve 4. sınıf ve 5.-6. sınıf seviyesinden ilk 3'e giren özgün eserler belirlenerek proje başarı ile sonuçlanmıştır. Projenin ikinci aşamasında her sınıf seviyesinden dereceye giren ilk 10 eser bir araya getirilerek toplamda 40 eserlik bir hikâye kitabı oluşturulacaktır.
'Okuma Günlüğüm' Projesi ile öğrencilerin okuduğunu anlama, yorumlama, analiz becerisini geliştirmek amaçlanmıştır. Bu sayede metnin gerçek manasını anlayarak mümkün olan azami bilgiyi kazanmaya odaklanarak derinlemesine okuma yeteneğine sahip olacaktır. Ayrıca öğrencilerin 21. yüzyıl becerilerinin gereğine uygun olarak eleştirel düşünme, yaratıcı düşünme, yenilik ve keşfetmeye yatkın bireyler olarak yetiştirilmesi amaçlanmıştır ve projenin uygulanmasında süreç odaklı değerlendirme yöntemi izlenmiştir.
Proje kapsamında yer alan ve dereceye giren tüm öğrencilerimizi ve ilgili öğretmenlerimizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz.
Yarışma sonucuna erişmek için tıklayınız.